Monday 28 April 2014

MISS TYPO

assalamualaikum

nampak tak tajuk atas tu ape? typo. so , harini aku nak citer bahawasanya aku dapat gelaran miss typo + titanic girl dari seseorang yang dikenali sebagai ... BYDO .. hahaha

actually, aku tak tahu nak update sal apa so , aku tulis jew pasal ni becoz pasal ni jer yang berlaku kat aku and even bunyinye agak macam satu gelaran , atleast aku tak dela sakit ati pun ngan gelaran ni .suka adalaa

seriously , kebelakangan ni typo aku semakin menjadi-jadi dan semakin teruk secara kasarnya . sebagai bukti , post aku yang kali ni , aku takkan baiki kalau-kalau ada kesilapan aku menaip  untuk menunjukkan betapa mantapnya aku menaip , mengarang , bercerita .. haha.. 

cerita lain pula , dengan satu kejadian perkenalan aku ngan dua orang  budak seri nilam yang bernama AFIQ dan AKIF , sebenarnya beri aku satu erti . erti ape  erti persahabatan . hehe . semenjak dua budak ni hadir dalam hidup aku , aku adaa rasa sumting aw , tapi aku tak tahu sumting tu apa . sebenarnya aku tahu , cuma taknak cakap jew . haha . aku suka kawan ngan duorang ni sebab dorang tak kesah nak gurau tahap teruk dunia mana pun , tapi takdela sampai menyumpah mencarut bagai . we stil know what can and what cannot . kan3 ? aku sayang korang duaaaa sampai seven eleven tutup .semoga Allah lindungi,berkati dan berikan kejayaan di dunia dan di akhirat . amin . termasuk gak BYDO kat atas tu eak . ;)

from that jugak , aku dapat panggilan PANDA . why ? because of akif . he told me that there was no difference between me and panda . but i took that as pujian :P tengs .


nakcakapakucomellettew

dalam kehidupan kita ni , bila kita  rasa bahagia , pastu akan ada ujian . okey , apakah ujian yang aku alami? 

masalah : rahsia aku selama ni disimpan secara elok telah dibocorkan oleh seorang hamba Allah yang tak tahu beradab .

memandangkan ni blog aku , suka ati aku la nak tulis ape kan . ok budak yang bocorkan rahsia aku ni , memang banyak ar fitnah aku . fitnah semata-mata fitnah . tapitapitaapi , dye pulak cakap aku yang fitnah dye . nampak tak ketidakwarasan dye kat ctuw? herhhh ~

mengikut apa yang aku tahu , kebanyakan user of facebook mesti mostly ada akaun fb lebih dari satu . macam aku , realitinya , aku ada 5 akaun fb . so?apa masalah budak ni nak cakap kat orang yang aku ada banyak akaun fb . apa yang aku buat ni di luar kebiasaan manusia ke ? takkan ?

kalau dah memang perangai gedik tu , sampai bila-bila gedik .
dia ni , jenis suka sangat busybody pasal orang dan suka sangatsangatsangat tegur kesalahan orang , sedangkan pada masa yang sama , dia tengah buat apa yang dia tegur orang . kalau tegur dengan cara yang baik , yang sesuai .. tak den nya aku rasa naik nyampah . sebab aku ni bukan jenis suka cara hal orang . seriously and truly.

kalau ya pun salah aku lah kan , tak perlu dia nak heboh sangat kata aku ni penipu , fitnah orang , psiko, tak guna ,teruk sial , sebab apa ? sebab ...dia seorang lelaki. bukan ke perwatakan seorang lelaki adalah cool,rilex,control selagi boleh . right? tu yang aku tahu bila namanya dah lelaki , tapi bila seorang lelaki tak macam seorang lelaki ? what the fish should i call?

antara perbuatan dia yang malukan aku :



sini aku nak cakap , aku takpernah guna gambar orang , pastu tag nama aku semata-mata nak fitnah orang . aku hanya guna gambar aku . tak main la wei curik gambar orang . harap paham ape aku cakapkan ni . 

p/s : even aku kasar , aku tetap perempuan yang ada hati dan perasaan . aku tahu kasih sayang . baik dan salah . 

papepun , aku akan cuba la usaha ke arah kebaikan .
ambik yang jernih , buang yang keruh . right ?

so , done for my entry . publish ! ^^


Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

MY BLOG AGE

Lilypie Angel and Memorial tickers


PingBlog.Net | Himpunan Terbaik Artikel Blogger
My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my