Tuesday 25 December 2012

Messy stuff ! OMG ??

Ok ! sori la my cuty blog lame x update .. hihik ( ala,, tak besh nyer intro cam ni ) .. hehe >>something deleted here <<< :p

BTW , skunk saya tengah mencari mud nak sambung keje sekolah ! what ?? suria is doing her HOMEWORK ?? jeng jeng !! haha .. yelah ,, memang lah kena buat , sebab , cuti tinggal 4 hari lagi !! fullamak , terer lah .. hikhik .. konpem my HOMEWORK  tak semua yang siap . habes-2 pon Psi je 
.. Tau tak kenapa Psi yang terpilih untuk disiapkan ? weh ! ustaz yang paling saya takot n serun ajar lagi mase form 5 kot ! Ada satu rahsia besar yang saya nak bgtaw awak-awak yang letak kaki kat sini ! tak baca rugi ! hehe .. tak, sebenarnya dulu , dengan ustaz tu jugaklah saya menyimpan malu dan penyesalan yang teramat sebab dapat 4% je  dalam Psi !! tak ke banyak menggunung markah saya tu ! even mak saya pun x taw ! amat-2 menyesal ! reason : saya tak stadi satu huruf pun .. :(   Mintak maaf ye , ustz ? hehe


Oh ye ! then , sambil-2 nak mencari ilham menyiapkan keje Psi ni saya pon amek seorang teman untuk temankan saya , well , sape lah sangat nak temankan saya kan .. hikhik .. :P   . Nak tengok sape yang sudi temankan ? jeng jeng !


wei ! bukan yang ni lah ! yang ni gurau je ! hehe .. asal nampak cam mata nak mengurat je tu ? gatai jugak harimau ni ekk !!




Haaa ! yang ni lah ! sori coz amek mase air dah habes ! hehe ,, sedap ~~
MixCoffee lah yang sudi temankan saye . hehe . BTW , nampak tak kat cawan tu nama saya ? hehe . cantek kan? hehe . yelah ! cawan batch saya punye . RM12 hinggit . mahal tak harga tu ? entah lah .. asal ada kenangan nak buat .. (mak aii , indu ah pullak kat kawan-2 >> betol tak ? >> ikhlas ke ape yang dicakapkan ni ?? hehe .. :p )


Then , pagi tadi saya went to the tuition and guess what ?? Bapak banyak biawak air melintas jalan ! hikhik !


HAHAHA !! 

Ok ! sori-3 . bukan biawak air lah ,, BANJIR air sebenarnya .. hehe .. ( tergelak sendiri bace entri nim ! )
 Next , naseb baek lah sampai jugak kat tuition tu , tapi duit tambang teksi mahal lah sikit coz lalu laluan jaoh, RM5 dari RM3 . Ok lah tudari tak jalan terus kan ? 

 Finally , tuition tamat , went  to SMO (Syarikat Muda Osman) . BTW , lau kt K.Terengganu terkenal dengan PSI (Perpustakaan Seri Intan *hampir lupe#nasib ingat gak * .. hehe . Tujuan pergi sane sebab nak beli tuk kawan-2 yang perangai gila-gila . satu kepala . << tiru cam iklan BUDDYZ .. hee~~~

OMG !! gambar terbalik ! haha  . takpelah . korang tak kesahkan ? hehe . ok , ni dia harga bagi buku-buku tu ..
0ren : RM 5.30 ( 7 buah buku )
Pink : RM 5.90 (13 buah buku )
kuning : RM 6.** (1 buah buku )
#kuning tu tak tahu lah sape yang akan dapat ,, kesiannn .. hehe *tamatlah pasal buku*

And sekarang nak tunjuk apa yang saya jumpa dalam bilik saya time jalan-2 cari angin ,, hehe ,, tadaaa !
Tau tak ape ni ?? MILO YANG DAH KERAS TAHAP MEMANG KALAH TERA ! hehe.. (=.=')

* p/s : perasan tak post ni panjang dari yang lain ? hehe .. (in mood nak post ) :p
Lastly , good luck dan jangan lupe tuk senyum !! say CHEESSSEE ..







Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

MY BLOG AGE

Lilypie Angel and Memorial tickers


PingBlog.Net | Himpunan Terbaik Artikel Blogger
My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my