Monday 24 December 2012

Rezeki !!

First of all , sori lah arini nak tulis pasal 6/12 . hehe , skunk baru nk tulis . yelah , bukan selalu saya on9 . hehe , mase tarikh nim , saya n family saya went to terengganu for amek duet ! RM1000 ! huh? tak jeles? um,, biarlah bukan nak bagi korang jelez pon ! (hehe)
Nak tahu kenapa dapat ? um , xx , cmni ctenye . yelah , sy kan dak skola yg beragama even sekolah saya takde pun tulis cam " SEKOLAH MENENGAH AGAMA " juz " SEKOLAH MENENGAH " but ! sekolah saya ni ( org cakap ) bukan calang-calang tau ! hehe . yelah , penah dpt tempat pertama dalam peperiksaan SPM 2004 , dpt NEWDEAL , CLUSTER , and the most wanted ( for principal n teachers ) is SBT . You know what SBT ?? naa , please ! takkan tak tahu . hehe . ok ok follow link ni http://pmr.penerangan.gov.my/index.php/component/content/article/180-jenis-jenis/9001-sekolah-berprestasi-tinggi.html  .
  Ok ! stop pasal sbt , hehe . eh cop-3 ! dalam link atas ni ^^^ tak ade lagi name sekolah saya ,, sebab sekolah saya dapat bnde tu tahun 2013 ok ? hehe . what ? oh no ! banyak mulut nye . hehe .
   Reason saya dapat fulus tu sebab saya telah khatam 30 juzuk , bukan bace , hafal . Ops! sape-2 yang fikir saya nak menunjuk-nunjuk tu mintak maaf dan saya harap anda tidak berburuk sangka tantang hal itu . hehe . well , lagi ,, skolah plak in Terengganu . sape tak tahu yang Terengganu KAYA kan ? yelah ,, untuk tu saje , 60 juta kot !! hehe .. btw , that 's juz a luck .
    There's still a hardness to through even its looks like 'WOW' . sebab , nak hafal Quran ni agak senang , tapi nak jaganya teramat-amatlah susah . ade kawan saya cakap " al-Quran tidak berat , tetapi amat berat .
jadi , pesanan saya sikit untuk orang yang sudah hafal ke , tengah hafal ke , baru nak hafal ke .. keep going ! kalau niat betol , ape-2 pon boleh ! ok , peaceee  .. ^_^*
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

MY BLOG AGE

Lilypie Angel and Memorial tickers


PingBlog.Net | Himpunan Terbaik Artikel Blogger
My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my