Tuesday 28 January 2014

Ku Akui

Assalamualaikum readers!
lama tak update my blog . bukan pa . my life not so fun as u guys . klu yang fun pn , tyme buat hal ngan orang la . sometimes tu kita xda wat hal pun orang datang serbu kite jugak . haha . macam2 manusia ni kan . 
nampak kan tajuk post kali ni . Ku Akui saban hari aku teringat sal sekolah . reality , memang aku miss surrounding of my school dengan pangai kawan2 aku yang masing2 mulut taley senyap , ade je cte yang nak diceritakan . haha ! time paling seronok yang aku still ingat , time stayed up tgh2 malam mase musim periksa . aku memang miss giler2 tapi aku kena kuat , taley tunjuk sangat . sebab aku dah janji ngan abang kedua aku , aku takkan rindu langsung zaman sekolah menengah aku . klu ingat balik masa tu , memang aku takkan cakap benda ni sebab aku pun tahu benda ni akn terjadi jugak sedar atau tak sedar .

Biasanya bangun pagi2 dah nampak muka kawan2 even kite benci tengok muke tu memang terpakse hadap! hehe . sebenarnya , orang paling kita tak suka tu la orang yang menghiasi kehidupan kita . ( aku tak maksudkan Siti Aisyah Muhdi , wek ! )

seriously , aku tak pernah lagi nak tulis post dalam keadaan rindu sesangat camni . and i'm crying at this moment . 
 haha, aku still lagi ingat time stadi malam tu . semua oraNg agak stress ngan someone tu sebab duk asyik nyanyiiii je . haha . and kalau orang tu baca ni , mesti dah boleh agak sapa melainkan kalau org yg tgah baca benda ni takda dalam bilik study malam tu . semua orang menerima dengan redho je nyanyian die walaupun agak sumbang . hakikatnya , suara dia bolehla tahan MALAM TU , tp tak kene masenye . semue duk stres ngan omwek n exam boleh dye duk nyanyi dengan gembiranya macam takda masalah . tak lama lepastu keadaan bilik stadi mcm dah agak panasla kot , tetibe je ade pergaduhan . nseb bek masing2 dah masak dengan pangai masing2 dan keadaan kembali normal .

 I MISSED THIS MOMENT GUYS



Ya Allah , rupanya terlalu banyak kenangan aku dengan kawan aku yang tak dapat aku lupakan . so dah terbukti , kenangan zaman sekolah menengah adalah kenangan yang terindah .

teringat time2 kita duk gurau2 , kenakan orang , time ade kem motivasi ke time2 gaduh even perkara kecik  :)  (korang2..macam2)

aku harap semua tu takkan hanya berlaku pada asa tu je , aku harap moments ni akan berulang kembali . i really hope so .

and to all my friends .
aku tahu aku banyak salah ngan korang , cari  pasal ngan korang , selalu kenakan korang , banyak kekurangan aku tuk indahkan lagi zaman persekolahan kita  (cehh ,,jiwang !) tapi aku harap aku adalah antara orang yang pernah menggembirakan korang walaupun sekali .

i'm really sorry for my badness and i'm really glad that u was born to be my friend.





lastly , keep smile and cheer up ur day ! 







Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

MY BLOG AGE

Lilypie Angel and Memorial tickers


PingBlog.Net | Himpunan Terbaik Artikel Blogger
My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my