Sunday 13 April 2014

MAMAT SENGAL YANG ABADI

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh !
haha rajinnye aku tulis salam pepanjang cenggini . (-_-!)

First of All, entry aku arini pasal seorang mamat yang bernama... 

Syed Mohamad Arsyad Bin Syed Mohd

Description this kind of man :
*SOPAN*
*GENTLE*
*BAIK*
*KACAK*
*BIJAK*
*LAWAK*
*PANDAI JAGE HATI*
*BERPENDIDIKAN*
*GENTLEMAN*
dan paling utama *COOL*

>semue perkara diatas adalah penipuan terbesar yang pernah aku buat dalam hidup<

Truly and Honestly ,
Aku tulis pasal mamat sengal ni as dia yang mintak aku tulis pasal dia dalam blog aku . hahaha *amekaw*

So, sebagai seorang sahabat maya yang baik hati , aku turutilah kemahuannya untuk tulis post pasal dye yang bertajuk En Arsyad . haha

Sesape nak tengok muke si Arsyad ni boleh scroll ke bawah sikit ..

Sudah SEdia lom nak tengok mamat ni?



series nak tengok ?? *haha*



JENG-JENG


*Minumlah redbull jika ingin menjadi seperti saya !*
jangan marah ekk :P
hensem ann..



Bagi sesape yang teringin nak kenal dye , follow dye , AND masuk MINANG dye >.< , disini aku sertakan empunya punya badan facebook dye.. klik sini > sini > sini ! > En Arsyad :)

kalau nak kenal ngan lebih lanjut , keep an eye on him . haha . boleh wat frend dye ni. sporting giler (-_-!)



kepada EN ARSYAD , kopuas ati tak ngan post aku ni ? lau tak wat sendiri la senang . haha. kalau ko rasew aku ade menyakitkan ati ko, hrp jangan simpan dalam hati. takut-takut, mula-2 benci lama-2 SAYANG ! *evil laugh* kalau ko mrh , nah penyejuk hati..


kalau ni tak jadi, yang ini plak ...


kalau tak jadik jugak ... aku tanam pensil kesayangan aku dalam air paip besi hingga kau maafkan aku, hehe


ATTENTION : semua di atas tiada kaintan antara yang hidup dan mati . ini hanyalah rekaan semata-mata.
HAHA.

So , done for my entry untuk budak ucuk ni ! haha

lastly, dont forget to smile . aummuach ! :*

PUBLISH !



Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

MY BLOG AGE

Lilypie Angel and Memorial tickers


PingBlog.Net | Himpunan Terbaik Artikel Blogger
My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my