Wednesday 16 April 2014

SELEPAS UJIAN UKF(UKCG)


assalamualaikum,
huihhhh , letih and penat giler badan selepas wat ujian UKCG sampai arini penat tu tak hilang lagi. dahla tambah plak ngan badan jadi sakit-sakit . haha ape lagi , cramp ar maknanya. almaklumlah kite ni bukan orang bersukan , sekolah pun bukan sekolah atlet , hewhew . kelakar jew.

tak paham betul kenapa lah perlu buat ujian semue ni , penat eden , bukannya kite nak mengajar ke ape ke yg berkaitan ujian tu kalau terpilih jadi dak-2 ipg nanti . pape pun ,, redho jela.. dah nasib badan . tapi memang semput r nak nak bleep test tu . -,-

pengalaman bleep test la yang paling mengecewakan . aku rase aku leyh survive berlari lame lagi tapi disebabkan aku penat , aku dah takleh go on. kesian . kesian . aku berhenti jew bleep test tu terus aku rase macam muka aku xade darah, kepala pening gila, mulut pucat , air liur takde nak telan. ni memang first time ar aku alami camni. sebijik macam aku kene masuk kem tentera jew. haha.

yang aku bangga , kumpulan aku nombor 3 ni , sorang jer laki , dan laki tu je leh survive bleep test tu sampai habis ! hebat gilerh ! haha . nampak je cenggitu tapi terbaikk.^^

habis jer semue tu , aku nampak mamat tu , ingatkan nak wish congrats tapi dye lari . ahaha . buat malu je nasib baik takde orang tengok. tapi papepun aku nakucap tahniah kat sini ^^ 

so, pade sape-2 yang akan jalani ujian ni tak kire la bila-2 pun. aku advise baik korang berlatih atau buat exercise lari-lari sebelum ujian. kalau tak , nasib jadi mcm aku laa. haha .

ok,done for this entry !
doakan aku nak gi temuduge UTP 19 april2014 ni . pape hal aku update (kalau rajn).
tengs 


publish !
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

MY BLOG AGE

Lilypie Angel and Memorial tickers


PingBlog.Net | Himpunan Terbaik Artikel Blogger
My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my